23 noiembrie 2010

un noiembrie trecut

O dimineata rece a unui noiembrie trecut, camera de hotel pare pustie si ma apasa o plictiseala teribila. Este ora 17 si afara tinde sa se intunece foarte devreme, nu am somn, nu gasesc nimic care sa-mi rupa monotonia in acest oras pe care nu-l cunosc.


Ies din hotel sa cumpar cate ceva de mancare si bere. Magazinul din apropiere este si el aproape gol, cochet si plin de produse ma fascineaza si ma preumblu printre rafturi. Telefonul imi strica aceasta placere de a colinda prin rafturile pline de culoare. Raspund, vocea colegului de serviciu este plina de voie buna, ma cheama la o bere.

Ma duc la hotel si-mi las cele cumparate in camera, imi schimb repede hainele si ies catre statia de taximetre. Ajung in centul orasului si ma vad cu Stefan, colegul de serviciu, intram intr-un Pub cochet si foarte rafinat. Aici ne mai vedem cu alti colegi de la locul de munca unde sunt detasat pentru 2 saptamani. Ne-am aprins in multe discutii placute si metrul de pahare incep sa se schimbe pe masa. In fatza mea sta un tip brunet cu tenul foarte alb, are ochii albastii, o culoare foarte bine definita. Are un ras placut si foarte discret. Simt ca ma priveste pe ascuns, nu reusesc sa-l privesc in ochi, mereu isi muta ochii catre grupul de colegi.

Nu-mi dau seama ca timpul trece foarte repede decat atunci cand o parte din grup se ridica sa plece catre locuintele lor. Ma uit la ceas si vad ca sa facut ora 23:15, atmosefra foarte placuta aprinsa prin tot felul de povestiri ma face sa ma simt foarte bine, relaxat si putin afumat. Ridica paharul si beau din el, vad pentru prima data ochii albastri care ma atintea, imi define multe furnicaturi, o stare de emotie cumplita ma acaparat. Mihai, detinatorul acelor ochi minunati nu face nimic sa ma scoata din aceasta stare, chiar continua sa-mi sustina aceasta emotie. Cred ca transpir instant si am devenit rosu in obraji. Imi cer scuze grupului si ma retrag. In receptia pubului asteptand sa-mi aduca haina a aparut si Mihai.

Ma intreba cu ce plec catre hotel, ii spun ca o sa iau un taxi.

- Pai te duc eu la hotel, ar fi o onoare sa te conduc, spune Mihai cu o voce foarte ferma.

- Nu vreau sa-ti stric intinerarul catre casa

- Este placerea mea Mircea.

- Ok

Ne urcam in masina, si instant sau aburit gemurile. Fierbeam de emotii si nu-mi gasesc locul, as fuma o tigare dar nu indraznesc, nu simt ca fumeaza in masina. Mihai sparge gheata prin a continua o serie de discutii de la masa. Ma intreba una alta, cum ma simt in acest oras ardelean, cu mi se par oameni pe care i-am cunoscut si multe alte intrebari interogative. De abia reusesc sa raspund, gatul imi este uscat.

Ma intreba daca ma simt bine, ii raspund ca da, numai ca nu stiu de ce ma apucat aceasta agitatie, cred ca de la alcool. Si el imi pune mana pe picior strangand usor de el. Mihai cred ca are undeva la 22-23 de ani, destul de inalt subtirel, o fata rotunda, sprancene subtiri si bine conturate, juri ca sunt pensate. Poarta o camasa cu carouri viu colorate, un sacou negru. Cu alte cuvinte un om ce dovedeste ca are destul de multa grija de el.

Ajungem la hotel, parcheaza masina si ma conduce la receptie. Nu tind sa-i multumesc, el nu vrea sa ne despartim, iau cheia si il intreb daca vreau sa bea un suc ca bere banuiesc ca nu doreste fiind cu masina. Simt ochii lui cum se bucura de aceasta invitatie.

- Beau si o bere daca nu am nimik inptriva sa doarma la tine in camera, si ii aud un ras foarte jucaus.

- Atunci o sa bem o naveta de bere, esti invitatul meu.



Urcam in camera mea foarte mare si dintr-o data simt ca a devenit foarte placuta, caldura si lumina difuza crea o atmosfera destinsa. Mihai isi da sacoul jos si se aseaza in fotoliu, isi da jos pantofii si ciorapii lui albi creaza un contur al picioarelor pe mocheta bej. Scot 2 beri din frigider si cutia de suc, aduc paharele si le asez pe masuta, alturi de fructe si covrigei. Ma indrept catre cuier sa-mi dau jos haina si pulovarul care imi provocase atata caldura.

- Mihai, sa te faci comod pana imi fac si eu un dush.

- Dupa tine intru si eu la dush, sa-mi pastrezi apa calda, zambetul lui era diafan.

La foc automat imi fac dushul si constat ca nu mi-am luat schimburile din camera, imi pun prosopul de jur imprejur bazinului si ies din camera, il gasesc pe Mihai in chiloti si pregatit sa intre in baie. nu apuc sa ma intrept catre geamantan pentru a-mi lua lenjeria si pijamaua si el is da chilotii jos, ii arunca pe patul unde mi-am pus gemantanul si o sbugheste in baie. Ma asez pe pat si-mi iau pijamaua pe mine. Ma duc la sticla de bere si-mi pun in pahar. Eram incins de la emotii, apa calda, caldura din camera, nu stiu, dar eram un rac scos din cazanul cu apa fierbinte. Dau drumul la televizor si ma intind in pat cu paharul in mana.

- Hey, aud din baie, astia nu au pus doua prosoape de baie.

- Stai o clipa ti-l aduc pe al meu, ma duc la gemanatan si ii scot prosopul meu.

Mihai gol pusca era langa mine, eram stangaci in tot ce vroiam sa fac. Corpul lui este minunat, foarte frumos desenat, acoperit cu un puf negru care era rasfirat pe pielea lui alba din cauza apei. Si el parca era stangaci in a se sterge. Ma ridic in picioare si iau un colt de prosop sa-l sterg pe spate, unde tot se chinuia sa se stearga. Il imping sa se aseze pe pat. Iau prosopul si incep sa-l sterg in cap, il simt cu se relaxeaza. Are parul matasos si foarte des. Constat ca nu sunt de plumb simt cu mi se trezeste medianul. Sunt surpins ca am uitat sa-mi iau chilotii pe mine, de aiurit ce am fost, pijama destul de larga ii da voie sa isi faca de cap, tind sa ma indepartez de capul lui Mihai care era acoperit de prosopul cu care il stergeam.

fara sa vreau il ating cu medianul peste fatza, si ma indepartez de el. Mihai fara sa spuna nimic ma apuca de falus si il mangaie foarte detasat. Deci a simtit el ceva chiar daca avea fata acoperita de prosop. Da prosopul la o parte si se apropie cu fata si o lipeste de penis, ma uit la el si nu-mi vine sa cred ce se intampla, vad ca si penisul lui este erect. Nu apus sa schitez vre un gest, si ii simt gura cum imi ia in gura penisul. Mai sa cad jos de rusine si de emotii. Ma apuca cu maineile de fese si ma trage mai aproape de el, transpir instant. Nu am ce face si il las sa faca ce vrea, ii pun mainile in cap si ii mangai parul, ii apuc firele de par intre degete si il trag usor de ele. Mihai luase in gura totul si il simteam ca este in al noulea cer, ii simteam corpul foarte relaxat. Ma trage peste el in pat.

Simt racoare asternutului ca-mi face bine, mihai vine peste mine si continua cu gura ceea ce a inceput, ii zaresc falusul care mai avea putin si exploda de incordat ce este. Pun mana pe el si ii simt umezeala. O avea destul de lunga, subtire, coitele se grupasera langa penis, este tuns foarte scurt, il mangai, simt placere pe tot trupul. Ma intoarce, si ma aseaza cu capul pe perna, se ajeaza cu bazinul peste penisul meu, incet dar foarte sigur introduce penisul meu in anusul lui. Imi apuca incheieturile mainilor cu mainile lui si incepe un suitaj plin de pasiune, ii spimt corpul cum ma accepta, simt pe chipul lui satisfactie, ochii lui se uita in ai mei si parca imi multumesc, nu pot si-mi dau drumul in el.Am explodat asa cum nu o mai facusem pana acum. Imi eliberaza mainile, si ii simt corpul ca-mi absoarbe tot lichidul ejectat. ii frec penisul lui care deja facuse balta pe pieptul meu. Isi daduse drumul pe cand il penetram. Mihai se lipeste cu trupul de al meu, ii simt parful trupului prins de euforia sexuala. Buzele lui se infrupta cu ale mele, ma simt ca un copil care primeste jucaria mult visata.

- Multumesc pentru aceste cilpe Mircea, imi cer scuze daca am mers asa de departe, dar am simtit inca de cand te-am vazut ca pot sa-mi implinesc un vis.

- Esti putin nebun, dar sincer mi-ai placut de prima data cand te-am zarit, este adevarat ca nu te-am vazut ca pe ceva sexual, dar ceva prin trupul meu alerga si tropaia cu dorinte sexuale.

- Am simtit prin ochii tai ca si tu vrei ceva aparte, dar timiditatea ta ma retine sa fac pasul inca din bar, am asteptat pana la receptie sa vad daca tu tinzi sa te desparti de mine sau ma inviti la tine in capera.

- Tu ai fost curajosul Mihai, sincer nu vroiam sa ma despart de tine.

Stam unul langa celalat in pat acoperiti cu cearsaful, capul lui sta pe mumarul meu si simt cum imi inspira si pielea, stau in bratele lui si adorm cu o placere neinchipuita.



A doua zi ma trezesc douam maini care imi masau corpul, vad doi ochi care licareau a bucurie si fericire, aud:

- Buna dimineata prietene !

- Buna sa va fie inima ochi frumosi.



.....



o alta zi incepe plina de sperante

2 comentarii:

Anonim spunea...

hehe:) mersi mult pentru commuri:) interesant blog ai si tu

Anonim spunea...

sunt foarte curios: e o intamplare adevarata? :D

pea faina :)

[sami]

Trimiteți un comentariu