17 noiembrie 2009

Salut vizitatorule !!!


Un nou inceput in secoulul XXI, un jurnal online in care sa scri tot ceea ce gandesti, ce ideii si cu precadere cat poti de mult sa critici. Nu critic ori si ce la intamplare si doar ceea ce imi sta in fatza fara sa conteneasca regretele, critic nesimtenia si imbuibarea atipica individului cu capul pe umeri. Voi fi chiar criticul meu, evident si cu ajutorul vostru incerc sa reforumlez comunitatea oamenilor simpli ca fac pasi decenti in a se indentifica in traitorii acestui pamant.

Uneori poate o sa devin cinic, si iresponsabil, dar nu trebuie sa supere pe nimeni sunt doar cuvinte exprimate din gandirea unei idee de dialog, monolog sau ce se mai poate. Am ajuns sa cred ca daca esti singur poti sa fi inutil tie. Am consimtit sa scriu pentru ca simt nevoia sa comunic.
Astept de la tine cititorule sa interactionam prin cuvinte si sa gasim idei de socializare. Nu stiu daca sunt sigur, dar cred in tine si mai ales ca nu-ti v-a cere nimeni socoteala de ce te descarci aici prin cuvinte.
Eu am facut un pas, te astept si pe tine…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu