26 mai 2010

ploua marunt ... 2

Atunci ma trezesc la realitate. Se petrec fapte ce ma indigna si imi creaza o repulsie, dar imi creaza si o stare de buna dispozitie. Ma ridic in picioare, spun fara sa ma uit nici in stanga si nici in dreapta mea.


- Afara nu mai poua

- Scuza-ma !!! se aude in spatele meu un cor foarte incet.

Afara chiar sa oprit ploaia, este destul de rece si nici urma de lumina, dovada ca inca mai sunt norii deasupra noastra. Tremur tot de emotie si de un non sens a celor petrecute mai devreme. Langa mine vine Matei care de abia reuseste sa scoata cateva cuvinte de scuze. Intru in adapostul ce ne protejat de ploaie si incep sa strang lucrurile mele si le scot afara.

- Putem continua drumul cu tine, aud vocea lui Rares

- Desigur, de ce sa nu puteti sa-mi fiti parteneri de drum si cred ca prietenia nu sa oprit cu poaia? Spun cu o jumatate de gura.

Plecam la drum, pasim tacuti prin linistea padurii. Cate o ramura de brad isi mai scutura picaturile de apa pierdute in acele ei. Pasi sunt destul de alerti prin faptul ca este destul de rece si cred ca eu vroiam sa fug putin de acel moment de intimitate. In 20 de minute ajungem la cabana. Usa de la intrare este inchisa. Ma uit la telefon si vad ca este ora 1 noaptea.

- Nici o problema, asteptati-ma aici ca merg eu prin spate si deschid.

Ajung in spate unde sunt preluat de Ursulet , ciobanescul de cabana si ma limpaie, ne cunoastem destul de bine. Ajung in bucatarie unde gasesc un biletel lasat de cabanier langa cheia de la intrare.

Mircea, tu alaturi de colegii de drum mergeti in camera 4 unde v-am aprin si focul. Ti-am lasat mancare pe plita. O seara placuta, ne vedem dimineata.

Ajung in sala de mese si le deschid usa de la intrare, nu le desting fizionomiile dar le simt rasuflarea sacadata. Le spun unde dormim si le propun sa mancam ceva inainte de somn. Nu aud nici un glas care sa confirme sau nu ce le-am spus. Le spun sa se aseze la masa de langa scara. De abia razbat prin bezna si gasesc un felinar pe care il aprind. Pregatesc 3 farfuri cu mancare si am gasit si vin fiert inca cald pe plita. Ma duc cu farfuriile la masa si ne asezam tacuti toti sa mancam. Bem vinul in liniste. Matei se ridica odata cu mine si ma ajuta sa strang masa si sa lasam curat in urma noastra. Incui usa de la intrare iau felinarul si pe cei doi amici si incepem sa urcam scarile catre camera rezervata. Deschid usa si un val de caldura imi vine in fata, totul este plin de caldura. Las rucsacul langa pat si merg sa deschid putin fereastra ca nu mai pute-ai respira din cauza aerului fierbinte din camera. Rares sa asezat pe pat fara sa mai faca nimic.

- Hei ! Ce este? De unde atata tacere ?

- Mircea ma simt rusinat de ceea ce am facut mai devreme, spuse Rares.

- Hai omule a fost placut dar putin surprins, ii raspund, hai sa ne echipam de somn.

- Pai cum dormim? Intreaba Matei.

- Cum vrem, ii raspund.

In camera sunt doua paturi unite si supraetajate. Cel de jos este creat ca un pat dublu si o noptiera unde sta felinarul. Eu ma dezbrac si dau o patura la o parte pentru a-mi fixa locul meu. Rares se misca cu incetinitorul, la momentul cand isi da jos tricoul ii pun mana pe umar si ii spun “Cu curaj prietene, nu exista leziuni si vom supravietuii acestei nopti”. Ii vad un suras in marginea buzei. In camera persista caldura. Matei isi pregateste patul de sus si vine langa mine pe pat. Povestim despre cabana si ce isi propun pentru a doua zi. Rares este in chiloti si isi trage pantalonii de trening pe el.

- O sa mori de cald, spuse brunetul de langa mine catre prietenul lui.

- Vreau sa fac sauna langa Mircea, rade Rares.

Se aseaza si el pe pat langa noi. Eu ma ridic in pat si langa mine Matei, blodul se aseaza si el pe marginea cealata a patului. Parul lui Rares acumula o culoare aparte de la felinar, avea un chip angelic.



- Mircea, eu cu Rares suntem mai mult de cat prieteni vechi, simt vocea brunetului de langa mine. Nu stiu ce nea apucat in acel culcus, probabil alcolul si faptul ca tu arati masculin.

- Matei faptul ca sa intamplat asa fara o oarecare pregatire m-a bulversat putin, ai simtit ca nu am ripostat. Nici eu nu intelegeam ce se intampla.

- Ai ceva deosebit, se aude Rares.

- Multumesc ii raspund, cred ca ar trebui sa stingem lumina si sa vorbim pe intuneric.

Evident ca pregatirea de somn a fost un pretext pentru a stinge lumina, pentru ca chilotii mei suporta modificari., fapt ce l-am vazut si la Matei. Raresi se ridica in picioare si inchide fereastra, cand revine isi da jos pantalonii de trening si chilotii lui mulau ceva in erectie predefinita. Concluzionez ca toti vroiam sa vorbim despre viata celor doi prieteni.

Se intareste puternic si sunt determinat sa-mi trag cearsaful peste mine. Mana lui Matei vine langa piciorul meu si sta rezervata, probabil asteptand un gest de al meu. Sunt hotarat sa fiu de acord cu ei. Si ma intorc pe partea dreapta cu fata spre brunet. Obiectul meu se aseaza chiar pe mana lui, fiind destul de tare, mana lui Matei il preia si il mangaie. Baga mana peste elasticul slab al chilotilor si simt o mana emotionata care alinta. Rares ma copiaza, se intoarce partea stanga, si vine cu capul peste umarul prietenului. Nu pot prea mult sa ma stapanesc si imi scapa un “… ahhh ”. Blodul baga mana in chilotii lui Matei si se joaca cu organul care super intarit simtea nevoie de o mangaiere. Capul lui Matei vine peste al meu si simt cum buzele lui se pun pe tenul meu si fura un sarut gales. Rares da la o parte singurul obstacol , chilotii lui Matei si lasa liber o jucarie lunga si destul de proportionata. Stinge felinarul si in 2 secunde simt un suflu cald ce vine spre fata din gura lui Matei, se joaca destul de intes cu mine, imi da jos chilotii si sunt si eu liber. Rares intra intre noi si preia controlul nostru bucurandu-se de doua obiecte super excitate. Matei indrazneste si se apropie cu buzele de ale mele. Il simt destul de fin si plin de placere. Ma las condus de cei doi. Momentele sunt fara comentarii si ma conduc catre o refulare pe care nu am visat-o, puternica si primita cu placere. Ii simt gafaitul lui Matei si aproape imi musca buza cand isi da drumul. Ma saruta si ii simt transpiratia cu-mi uda obrazul, se sprijina pe obrazul meu cu al lui si sta cateva clipe unde amandoi incercam sa ne revenim. Rares vine si el peste noi si ne saruta pe amandoi, ii simt organul lui peste mana mea ud, il managai putin si vad ca si el isi dadu-se drumul. Adormim toti trei obositi si cred ca fericiti.





Povestea continua…

3 comentarii:

O spunea...

imaginaţie uşor pastorală dar merge...pentru o lectură de primă mînă...se vede că eşti rezervat în unele cadre dar totuşi te scapi în unele acţiuni...îmi laşi impresia că ai vrea să scrii mai mult sau mai în detaliu...eu zic să o faci...face bine la minte şi la imaginaţie care pînă la urmă nu e lăsată să-şi facă treaba complet...

jocuri spunea...

Buna ,sunt adminul siteului http://www.jocuri-tari.ro , si iti scriu acest comentariu pentru ca as dori link exchange cu blogul tau ,daca este deacord lasa-mi un comentariu aici jocuri-tari.ro/link-exchange/,pe mine trece-ma cu titlul jocuri online,multumesc.

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Trimiteți un comentariu