18 ianuarie 2010

Miros de cetina arsa


Vara este la final, soarele nu mai are putere dar inca iti arde pielea destul de mult. Decorul este minunat, multi brazi si un cer senin. Privesc in jur si constat ca numai eu si prietenul meu stam la soare, restul joaca fotbal.  Ma uit catre A care sta pe spate si doarme. Corpul lui comunica cu soarele, un corp proportionat, aramiu cu cateva fire de par aruncate pe el. Mici broboane de transpiratie se ridica pe el, si privesc cat de cristaline pot fi. Sunt la 10 centimetri de acest trup, nu stiu de ce nu-mi pot desprinde ochii de la el. O neliniste ma cuprinde, si il privesc cu o anumita framantare interioara. Plimb ochii pe acest corp. Are un chip aparte, nu este un fotomodel, dar are ochi mari si bine conturati, sprancene bine creionate si cu un par des, un nas usor acvilin ce apara buzele subtiri de un roz aparte. Pieptul este conturat cu linii ce pune in evidenta o musculatura ce candva ia adus mici victorii in sportul pe care la practicat, inotul. Cobor privirea mai jos, si descopar un short matasos si …. Nu-mi vine sa cred, i sa trezit instincte sexuale. Oare ce viseaza? Cred ca face sex pentru ca simt ca este foarte tare, as vrea sa pun mana pe el sa vad cat de tare este. Ma uit lung la el si doresc sa intru in visele lui sa vad cu ochii lui ce la excitat atat de mult. Se ridica si la mine dorinta, inchid ochii in speranta ca descopar acelasi element cu al lui A.
Ma trezesc la atingerea lui A
-          Doamne cat am dormit, exclam eu trezit.
-          Am inghetzat, uite cum mi sa facut pielea
-          Da  si la mine
A merge la cort sa-si ia un tricou, ce inalt este, in apusul soarelui vad o silueta foarte apetisanta.
-          Te rog adu-mi si mie bluza de pe rucksac
-          Vrei suc.



Toata lumea si-a adus lemne pentru foc, noi am dormit si suntem cei mai neorganizati, trebuie sa ne reorganizam. Asa ca am plecat dupa lemne. Evident ca in jur nu mai gasim nici o aschie de lemn, ca cei harnici au strans tot. Soarele coboara destul de repede si se intunca destul de rapid. Padina este un loc minunat, numai ca soarele sta putin pe aceasta vale. Intram destul de adanc in padure si gasim ceva lemne. Apuc un copacel destul de grosut dar nu pot sa-l urnesc. Il chem pe A sa vina sa ma ajute. Vine in spatele meu si apucam sa tragem de acest copac. Simt ca sa atins de mine destul de mult, parca nu copacul este elementul ce il determina sa fie langa mine. Mmmm  visez… Ce ganduri imi trec si mie in fractiune de scunda. Copacul se misca si il scoatem in poteca. Am strans ceva lemne. Le ducem pe toate in poienita.
-          Ce ai visat? Il intreb pe A.
-          Ce?
-          Cred ca ai visat ceva deosebit !
-          Mircea ce iti veni sa intrebi?
-          Pai, asa cred, ca ai visat ceva deosebit, m-am uitat cateva secunde cand dormeai si am constatat ca visele …
-          Visele…
-          Ti-au trezit instincte la cocosel
A se inroseste destul de mult cred, nu pot sa-i vad chipul ca este prea intunetic, dar ii simt glasul putin precipitat si usor agitat.
-          Nu stiu Mircea ce am visat, dar sigur trebuie sa aprindem focul si sa merg la rau sa ma spal.
-          Imi este foame, ii spun sa schimb subiectul.
-          Auzi sa vazut rau putza mea sculata, poate a vazut toti ?
-          Pana sa ma ia somnul, nu erea nimeni prin preajma, doar poate ursoaica.
-          La dracu, hai sa iesim de aici din padure, ca sa nu vina ursul
-          Au !!!  aud un strigat in spatele meu.
-          Ce ai patit, il intreb pe A.
-          Vino putin! ma striga el.
Ma intorc catre el, erea jos. Il durea foarte rau splina sau ceva in zona respectiva. Nu putea sa se ridice. Il iau de mana si i-o pun pe gatul meu, il ridic incetde la mijloc si mergem catre cort. Drum de 5 minute cred ca l-am facut in jumate de ora. Il intind in cort, aprind primusul, ca deja erea rece, si el avea temperatura cred, ca erea foarte fierbinte.
-          Ma duc sa aduc lemnele si sa aprind focul stai aici si ma strigi daca te mai doare.
-          Stai si tu aici, in 10 minute imi revin
-          Lasa ca aduc eu lemnele, ca trebuie sa mancam
Plec si imi fac curaj, erea bezna rau afara, 3-4 focuri dadeau prea putina lumina sa pot vedea ceva. Aduc cu greu lemnele, am strans o gramada, putem sa ramanem toata iarna aici. Aprind focul, si simt caldura ca vine spre cort. A sta cu ochii inchisi, cred ca a atipit. Cortul nostru, este super pozitionat, este usor inconjurat de o movilita, si curentul din vale nu prea ne afecteaza, iar caldura de la foc creaza o atmosfera placuta in aceasta zona. Pun ceaunul pe carlig si pun in el toate componentele unei tocanite. Intru in cort sa vad ce face A.
-          Cum te simti A ?
-          Sunt ok
-          Dar ce ai patit?
-          Mircea, mai am crize destul de rar dar sunt, doctorii nu au putut sa-mi spuna ce este. Dar ai vazut imi ia rasuflarea.  Ce foc frumos ai facut !
-          Da sa faca cald, ca vad ca frigi ! il ating si erea transpirat. Scot din rucsac un tricou, si il rog sa scoata tricoul ud, il ajut sa-l dea mai repede jos. Ii ating pielea fara sa vreau, apar iar ganduri nebunesti. Ii pun tricoul uscat si ii dau bluza mea de trening.
-          Nu mai frig tare?
-          Nu mai ai temperatura.
Ies sa amastec in mancare. Iau prosopul si merg la rau sa ma spal. Apa este destul de rece, dar este placuta, face pielea de gaina. Ma grabesc sa termin repede, un nud in noapte nimeni nu-l admira, asa ca am facut o baie pe cinste. Ma sterg si ma imbrac, hainele sunt ultra calde si ma simt excelent. Ud prosopul si merg la foc sa incalzesc prosopul. A nu mai este in stare sa mearga la rau dupa ce a patit mai devreme. Intru in cort si erea super cald.
-          Hai da-ti jos tricoul sa te sterg cu prosopul. Nu sta pe ganduri, isi da jos tricoul si eu dau cu sapun pe un colt de prosop si il sterg incet si simt organismul lui cum ii place.
-          Este minunat  ! spune el in soapta.
Da este minunat, il sterg peste tot, il usuc si ii pun tricoul. Cobor prosopul catre zona intima, nici o reactie negativa. Ii trag jos shortul. Woow erea excitat, descopar un penis lung, potrivit ca grosime si foarte drept.
-          Scuze de elementul trezit la viatza, spune el cu o voce calda si linistita.
-          Lasa-l sa se bucure de libertate.
Nu stau pe ganduri, incep si-l spal,  sterg peste tot. Sterg cu prosopul picioarele cu parul lui matasos care ma electrizeaza. Imi revin repede si il ajut sa-si traga pantalonii de trening pe el. Mancare este gata si ea. Iesim afara la foc, sa facut mult jar si mai pun copacul cu radacina pe jar sa intretina focul, mai adaug oaresce buturugi mai vechi care le gasisem in jurul cortului. Este minunat afara, aerul este destul de rece, dar cele cateva guri de vodca si mancarea calda ne face sa ne simtim bine.  Povestim multe si o arie larga de subiecte. Este un narator excelent, cel putin eu nu ma pot dezlipi de el, uneori ma priveste cu o privire destul de senzuala sau ceva din ochii lui imi spune ca se simte foarte bine in prezenta mea.  Langa noi mai vin niste vecini de cort, care au ramas fara foc, si incepem sa spunem povesti despre munte, bancuri. Nu simtim cum trece timpul si jarul parca nu ne da voie sa mergem la somn.  Eu cu A suntem acoperti cu un sac de dormit si ne uitam la cele doua fete ce canta melodi dragute din cenaclul flacara. Nu mai pot de somn si ma retrag in cort, A mai ramane la foc cu fetele si 2 baieti. Nu stiu cum adorm dar ma trezesc foarte devreme.
-          Ce frumos dormeai, aud vocea lui A.
-          Nu ai avut somn ? il intreb.
-          Ba da am dormit si eu foarte putin, dar vroiam sa-ti multumesc si eu prin ceva pentru gestul tau de ieri si m-am trezit sa fac cafea si ceai. Niciodata nu am simtit un prieten, niciodata nu am avut pe cineva care sa aiba grija de mine asa cum ai facut tu.
-          A ce ai, este normal sa ai grija de camaradul tau incerc sa-i spun.
-          Nu Mircea, esti un om deosebit, mai facut sa ma simt fericit, mana lui vine spre buzele mele, un deget se desprinde si-mi atinge buza superioara. Mor de senzatie. Cred ca ma inrosesc, ca ii vad ochii cum sclipesc si simt bucuria din sufletul lui.
-          Cum te simti? De abia pot scoate aceste cuvinte, sunt plin de emotie si simt cum tensiunea creste.
-          Excelent !!!
-          Ma bucur, continui sa-i spun cu jumatate de glas.
Sunt salvat de cafeau care o primesc din mana lui A. Ud repede gatul uscat de emotie, constat tarziu ca frige.
-          Hey este fierbinte Mircea !
-          Da, acum am simtit. Si el incepe sa rada in hohote si pune capul pe umarul meu. Doamne imi vine sa-l sarut pe gat. Ii pun mana pe ceafa sa vad daca are temperatura. Cand il ating simt un val mare de caldura, de data asta la mine, in corpul meu.
El intoarce fata spre gatul meu si ii simt rasuflarea calda. Mirosul pielii lui imi patrunde in creier, fierb, nu stiu daca de la cafea am tensiunea asa de ridicata sau ca el este cu capul pe mine.  Secundele trec si nu apare nici o schimbare.  Cum poti sa-ti pastrezi cumpatul cand o persoana ca el este pe umarul tau cu capul, cum sa-ti bei cafeaua cand simti buzele lui la un centimentru de pielea ta si aerul respiratiei lui iti incalzeste inima.
-          Ma simt excelent Mircea, esti un prieten deosebit si o sa te pastrez in sufletul meu toata viatza.
-          A !
-          Da ! exclma el.
-          Ce-ti veni? Si caut sa ma uit in ochii lui cand sa-i descopar ma trezesc cu buzele lui peste ale mele.
-          Visez? Intreaba el
-          Nu, este real cred, incerc eu sa ma trezesc. Oare ce o fi?
Simt briza ce adie in rasuflare lui sacadata si buzele lui imi da aripi, vreau sa-l strang in brate si sa-i manac buzele, daca cana de cafea nu ma retine, nu gasesc un loc in cort unde sa o pun.
-          Ce buze minunate ai ! ii aud vocea si buzele lui se apropie de ochiul meu si il saruta.
-          Crezi?
-          Da  cred ca este real.
-          Ce?
-          Totul !
-          Tu, muntele, focul, cafeaua si buzele astea minunate.
-          Cafeaua este buna ii spun, dar ma opreste sa vorbesc.
Reusesc sa beau cafeaua destul de repede si sa ma intind pe sacul meu, eram  super incalzit, si vreau sa-mi dau jos un pulovar, mainile lui intervin si ma ajuta. Elimin puloverul si simt mainile lui cum intra pe sub tricoul meu, ii simt degetele calde si fine cum analizeaza milimetru cu milimetru din pielea mea transpirata. Ii vad ochii plin de fericire, nu stiu ce sa fac, sa ma opresc pentru a nu-mi descoperii indentitatea, sa sa merg mai departe pentru a nu pierde aceste clipe minunate. Mainile lui ma inping spre a ma intinde pe spate, ma conformez. Degetele lui ma framanta incet, ajung la sfarcuri care devin stana de piatra. In pantaloni se ridica nivelul, nu am chilotii  pe mine si treningul da voie ca parul sa fie vertical si oarecum liber, se vede destul de puternic. Inchid ochii si ma las prada acestui om. Simt buze, degete ce ma framanta. Sunt excitat rau. Buzele lui revin la ale mele, se unesc si mana lui patrunde in pantalonii mei, simt cum totul se muleaza, se contopesc. Incep sa raspund buzelor lui, ii descopr penisul lui si mana mea incepe sa-l framante. Abundenta lichidului ma determina sa ma joc destul de insistent. Buzele lui incep sa coboare incet…ahhhh imi atinge stalpul si … Atmosfera este incinsa, ne completam unul pe celalat si un miros placut este raspandit in cortul meu, cafea si piele masculina infierbantata. Adormim unul in bratele celuilalt istoviti.
Renuntam sa plecam in acea zi si mai ramanem inca 2 zile, chiar singuri in acel perimetru. Amici cu care am venit pleaca spre Omul, noi pe motivul ca A nu se simte ok ramanem aici si urmeaza sa ne intalnim in gara la Busteni.
Miros de cetina de brad arsa in foc, parfumul masculinitatii excitate si caldura a doi oameni care se descopera reciproc asta a fost timp de 4 zile intr-o poiana din Padina in finele lui august.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu