04 ianuarie 2010

O timida intalnire… sau clipe din trecut


Prietenia este o relaţie interpersonală care se bazează pe încredere, cinste, toleranţă. Incredere fata de tine si fata de partener, cinstea de a fi tu insuti si de a spune lucrurilor pe nume   chiar daca ar putea fi prea dure cuvintele pe care le folosesti. Dar mai bine sa fi perceput ca un om cu o logica de fier decat o carpa. Toleranta… hmmm…. aici sunt foarte multe de spus  si cu foarte multe contexte. As vrea sa am timp sa parcurg o zi frumoasa din viata mea petrecuta alaturi de CO, un baiat inalt subtirel si destul de tanar in raport cu varsta mea.
Pe CO l-am intalnit pe “iol” un site specializat pe temeatica “G” unde gasesti ce doresti in materie G. La o cautare am descoperit un profil sumar si trimit un salut timid prin intermediul sistemului de corespondenta de pe acel site. Nu ma asteptam la un raspuns din partea nimanui… Dupa o perioada destul de lunga gasesc raspunsu-l lui CO si id-ul de mesenger. Il adaug in lista mea si ii trimit un mesaj, primesc imediat raspunsul, semn ca este online. Dupa mai multe schimburi de mesaje descopar un baiat plin de sensibilitate si printre putinii care nu se arunca la a folosi intrebari stupide : cat o ai… ce rol… etc. Fixez o intalnire cu el…si ma vad cu el la Pavilionul H.
Ajung la locul de intalnire putin mai devreme decat ora H, primesc un telefon de indentificare a locului in care ma aflu, ii spun unde sunt exact, la o distanta destul de mare ii vad silueta, imi zic “el este CO” si asa a fost, se indrepta spre mine. Ii intind mana timid si el imi raspunde la fel de timid. Facem pasi pe aleile parcului Herastrau sa gasim un loc linistit unde sa putem sta de vorba. Dupa mai multi pasi gasim o baca mai retrasa unde ne asezam. Amadoi de abia puteam sa organizam propozitiile de conversatie,  strangulati de emotii si de faptul ca aveam langa mine un om care imi placea. Sparg gheata,  il intreb daca imi da un deget sa il ating, el imi raspunde instant cu doua degete, evident ca emotiile au fost mai mari. Faptul ca mi-a intins doua degete inseamna ca ma agrea si ca varsta nu erea un impediment. Il mangai usor pe mana cu un deget, el imi raspunde in acela-si fel. Stam asa si capatam amandoi vitalitate, vorbim de una de alta si mainile se mai desparteau cand mai trecea cineva pe langa noi.



Se intunecase binisor afara si multimea din parc se mai rarea. Aplec capul catre CO si-l pun pe umarul lui, il miros in soapta si ii fur un sarut pe gat, el se intoarce spre mine si se uita cu ochii lui arzatori si pasionali cu o stare de tandrete. si se intoarce mai mult cu fata spre mine… obrazurile se apropie unul de altul si ii simt caldura fetei lui… apropii buzele de obrazul lui si il ating usor, el vine cu buzele spre ale mele… wooow ce senzatie minunata… alcatuim primul sarut… plin de emotii amandoi. Un sarut tandru si prietenesc, buzele se cautau usor si se explorau lent sa simta milimetru cu milimetru, din cand in cand varful limbii atingea cate o buza. Mainile se sudasera si in mangaierile degetelor care nu contenau sa se framante reciproc ating slitul pantalonilor lui si intalnesc un obstacol. Ma lasa cu mana pe el, cred ca ma inrosisem si el vine si ma saruta din nou, il ating mult mai mult pe slit si ii descopar barbatia trezita la viata….. si ne oprim prin a ne retrage spre case…s-a facut destul de tarziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu