08 ianuarie 2010

Toamna rubinie


O toamna rubinie, o adiere de vant cald-rece, soarele avea o culoare fantasitca. Trenul inainta lent pe dealurile hunedorene, eu stateam intr-un compartiment obosit de timp. Nu mai aveam rabdare, obosisem de 7 ore de mers cu acest tren. Soarele cobora incet inspre apus, si parca timpul curgea foarte incet, starea mea de neliniste se accentua, nu stiam cine ma astepta in gara. Mergema pentru prima oara in acest oras, Hunedoara.
Suna telefonul mobil, raspund o voce feminina ma anunta ca in gara ma astepta un tip cu numele Daniel, si ca punct de reper este o unica cabina telefonica. Ii multumesc doamnei pentru ajutor si inchid. Trenul ajunge in Simeria, intreb conductorul de tren cat timp mai avem pana in Honedoara, imi raspunde ca 20 de minute, aici se scot vagoanele de Hunedoara si le preia o alta locomotiva. Dupa o intrziere de o ora ajung in Hunedoara, eream singur in vagon, straniu dar adevarat. Ajung intr-o gara in penumbra unui bec amplasat pe peronul central. Ma uit dupa cabina telefonica, o gasesc dar nici o persoana langa.
-          Buna seara ! o voce timida ma saluta.
-          Buna seara ! raspund acestei persoane.
-          Daniel ?
-          Da !
-          Eu sunt Mircea .
-          Am maisina in fata garii.
-          Ok sa mergem
Mi-a luat bagajul din mana, ma uit la el cu coada ochiului si descopar un pusti saten spre blond, cu ochii verzi, la 1,70 inaltime, bine legat. Pana la masina am tacut amandoi. Paseam alene pe peronul stricat de timp, trecem pe langa un chiosc si iau o sticla de suc si o ciocolata. Am ajuns in paracarea garii si o Dacia 1300 astepta sa fie descuiata. Daniel deschide porbagajul si baga bagajul meu in el. Imi deschide usa din fata, ocupa si el locul lui de sofer, si plecam la drum.

-          Sunte-ti cazat la hotel Rusca !
-          Multumesc !
-          Este un hotel foarte frumos ! spuse Daniel
Ajungem in fata hotelului, merge cu mine la receptie si vorbeste cu o doamna foarte draguta priviind rezervarea mea. Totul decurge foarte repede. Am ajuns in camera, o camera mare, atipic pentru hotelurile din Romania. Cu toate ca se lasase frigul afara, in camera erea cald si foarte aerisit, asternuturi pastelate si foarte curate. Daniel imi pune bagajul pe o bancheta la intrare si ma intreba daca ma mai poate ajuta cu ceva.
Il rog sa mearga cu mine la masa , sa nu raman singur intr-un oras pe care nu-l cunosc. Imi raspunde ca merge, dar ca nu poate sta foarte mult.
Coboram din hotel si iesim in centrul micut al acestui oras. Este destul de tarziu, trecut de ora 22 si nu prea mai ereau foarte multe deschise, iar eu nu prea aveam chef de restaurant la aceasta ora.
-          Spune un spuermarket mai bun gasim pe aici ? il intreb
-          Da ! este la citva pasi pe urmatoarea strada la dreapta.
-          Hai sa mergem acolo te rog frumos.
-          Bine, nu este nici o problema.
Am cumparat de mancare o gramada de produse, am luat si citeva beri si l-am rugat daca mai poate sa mearga cu mine la hotel sa savuram o bere. A fost de acord.
***
In camera lasase-m o veioza aprinsa si televizorul deschis, in camera adia o culoare calda si o liniste placuta. Il invit sa ia loc, se aseaza pe fotoliu. Incepem sa schimbam o gramada subiecte placute despre oras, despre el, familia lui, despre scopul sosirii mele in acest oras. Ma bucur cand aflu ca o sa fie si el in echipa cu care voi lucra. Scopul meu in Hunedoara, faceam un training cu echipa de mass-media locala si timp de 14 zile ma ocupam de aceasta echipa. Cu vorba la un moment dat imi spune ca sa facut foarte tarziu si ca nu mai are cu ce sa ajunga acasa. Firma la care lucra nu i-au lasat benzina suficienta. El avand inca vreo 40 de kilometrii de parcurs. Ii spun ca daca nu-l deranjeaza poate sa ramana cu mine la hotel. Se scuza, ca nu vrea sa ma deranjeze, si ca trebuie sa anunte familia ca nu mai vine acasa in aceasta noapte.
Mai trece o ora si simt oboseala ca vine, ii spun sa se faca comod.
-          Pot sa foloseasc baia, am stat foarte mult astazi in adidasi si totodata sunt transpirat ?
-          Desigur ! ma duc si-mi scot trusa de baie.
-          Te rog sa folosesti tot ce-ti trebuie din trusa.
-          Multumesc !
Dupa 10 minute iese din baie in chiloti, si-l rog sa ia treningul meu, el imi multumeste dar ar prefera sa ramana asa. I-am spus sa ramana cum ii vine lui mai bine. Ma duc si eu la baie. Il strig sa-mi aduca si mie prosopul din genata mea de voiaj. Eu nu folosesc prosoapele din hoteluri pe motivul ca nu ar fi foarte bine sterilizate. Intra in baie si  imi da prosopul.
-          Daca vrei te pot sterge eu pe spate, si-mi ia prosopul din mana si incepe sa ma stearga pe spate .
-          Multumesc.
Ies din baie infasurat de prosop, sa-mi iau schimb curat din geanta, el se uita la televizor. Era intins pe pat si cu o sticla de bere in mana. Eu imi dau prosopul jos si-mi trag boxeri pe mine si un tricou subtire. Si ma duc sa ma asez pe fotoliu. Imi aprind o tigare. Mai vorbim de una de alta. Ma bag si eu in pat, il rog sa dam la o parte cuvertura si sa ne pregatim de somn. Asa si facem, cand intalnesc un asternut foarte rece si foarte apretat. Ma ating fara sa vreau de el, imi cer scuze, el spune ca sunt rece sloi, daca vreu pot sa stau lipit de el. Ma ating si-i simt caldura lui cum ma acapareaza, imi este bine. Adorm linistit la caldura trupului lui. Peste noapte simt ceva tare la spatele meu, si o umezeala mica pe pulpa piciorului. Pun mana pe udatura si simt ceva lipicios, duc mana mai sus si dau de falusul lui intarit, un pietroi.
Mau uit la ochii lui si dormea, avea o erectie de zile mari. Ma intorc cu fata catre el, si el se apleaca cu capul catre capul meu, respira incet si destins. Parul lui il simt incet pe fata, dintr-o data simt ca ceva in mine se petrece, un gand nebun ma apasa, sa-l ating pe falus  sa vad daca mai este tare. Dar renunt repede la aceasta idee, imi erea teama si jena. Ce o sa creda despre mine. Simnt ca si obiectul meu se ridica destul de puternic. Era pentru prima oara cand ma excitam langa un baiat, de si in prezenta lui. Asa cand mai eram cu diversi amici si vorbeam despre gagici, sau diverse faze erotice din filme, ma mai excitam. Dar acum ceva se rupea in mine ma incalzisem enorm, inima incepuse sa alerge ca nebuna, aveam o respiratie agitata. Ma intorc cu spatele la el si ma indepartez putin de el. Nu-l mai simt lipit de mine, ma linistesc, si somnul parca revine din nou. O mana calda ma rupe de somunul care revenise, mana ce ma cuprinde, foarte fina si calda. Ma cuprinde, ma ia in brate, si se linisteste, ii simt din nou caldura trupului, dar parca era mult mai fierbinte fapt ce ma tensioneaza, erectia mea este maxima, respiram sacadat. Imi placea aceasta imbratisare, simnt ca falusul lui se incorda mult si erea lipit de spatele meu, ii simteam pulsul prin falus. Ceva fantastic. Mana lui a inceput sa plece de la umarul meu pe sodul meu, in dreptul buricului ii simteam palma, degetele lui fine imi faceau bine. Doamane se intampla ceva fantasitc !!!
Un deget de al lui sa oprit in elasticul la boxerii mei, si se juca foarte lent, inebuneam de placere, cred ca simtea si el acest lucru. Si dintr-o data ii simt deja mana lui pe falusul meu, inlemnisem, dar totodata se intarise enorm, instantaneu ma si udasem de placere. Imi erea jena nu stiam ca sa fac. El sa facu si mai comod la spatele meu si duce mana si pe bile. Avea un calm debordant, iar eu eream  precum un pui de gaina prins in maini.
Ma intorc pe spate, nu mai puteam sa stau pe o parte, amortisem de starea pe care o aveam, el nici nu sa sinchisit, si a ramas cu mana pe zona mea ascunsa, din contra sa pus cu fata pe pieptul meu.
-          Linisteste-te ! imi spune in soapta.
-          Este bine ? ma intreba Daniel cu o voce calda.
De abia pot sa rostesc un da. El a inceput sa se joace incet cu ea, plimba mana lent in sus si in josul falusului, imi mangaia acele minuscule mingiute, eream fascinat si emotionat. Ii pun si eu mana pe burta lui, si o cobor incet spre chilotii lui. Nu-mi vine sa cred de ceea ce faceam, este vis sau realitate. Dar el se opreste si isi da jos chilotii, ma dezbraca si pe mine de chiloti si de tricou. Fierbeam de placere, ii simt brobonele de transpiratie de pe frunte ce se aseaza pe pieptul meu. Il ating pe o imensitate de falus, ma fascineaza, incerc sa-l imit in ceea ce face el cu mine, cu falusul meu. Imi place la nebunie ce se intampla, ora indica 03:35 AM, o noapte plina de o mireasma ce-mi placea foarte mult. Imi framanta sfarcurile, si le simt ca se intaresc, pe capul lui de falus simt lichidul asemanator cu ce-l de pe piciorul meu. Deci aceasta erea sursa.
A inceput sa ma sarute pe piept si pe burta, a coborat pana a luat-o in gura toata, m-am topit de placere si de emotie. Nu-mi venea sa cred ce se intampla, vroiam sa fac si eu la fel, dar muream de rushine, aveam gatul uscat de emotie. A ramas cu ea in gura fara sa mai miste nimic, doar eu o incordam fara sa o pot stapanii. Continua se se joace cu ea, cu bilele, le cuprinde pe amandoua in gura si simt cum limba le mangaie pe amandoua.
Se ridica si se aseaza peste mine cu picioarele spre capul meu, in lumina palida din camera ii vad falusul pentru prima oara, erea inmens destul de lung cred ca 16 –17 cm, dar gros si frumos proportionat. Mai vazusem organe masculine si in armata, si in diverse excursii, dar nu simteam nici o atractie fata de ele in sensul cum il aveam acum, o iau in gura nu mai pot sa rabd. Mi se umple gura de aceasta imensitate, avea un gust placut, dulcisor, un parfum unic al corpului sau. Fantastic de excitant. El continua sa se joace cu a mea, gura lui o modela, ii spun ca vine, o sa iasa lichidul, el se face ca nu aude, incerc sa-l dau la o parte, dar se abtine la a o pastra in gura, imi dau drumul. Simt cum toata tensiunea iese afara din mine, eu ma jucam cu a lui bunatate, ii crescuse un cap, plin de energie si cu o piele foarte fina, parca vroia sa explodeze in gura mea. Dintr-o data o scoate afara din gura mea si mi-o pune pe piept, ejacula fantastic de puternic, erea fierbinte, mult din acel lichind ajunsese, pana pe parul meu pubin. S-a asezat cu burta pe burta mea, si liantul din sprema lui parca ne-a lipit. Ma saruta peste parul meu pubin si o ia in gura, pe a mea intimitate, a putut sa o cuprinda cu tot cu bilute, si acum se odihnea in gura lui cu totul.
A fost fantastic !
-          Iti multumesc ! imi spune Daniel.
-          Eu iti multumesc, si sunt asa emotionat, este prima data cand fac acest lucru, a fost minunat, ii raspund cu greutate.
-          Mergem la baie !
-          Da !
Este deja ora 6:20 si adorm cu acest om care ma facut sa ma simt extraordinar. Nici acum nu stiu daca a fost un vis sau ceva real.
Aceasta poveste este reala si o reasezare literare la “FIRST” ! Sper ca nu va deranjat si daca considerati ca merita un comentariu, il astept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu