04 ianuarie 2010

First


Ploua marunt si destul de tare, este firesc este octombrie, umezeala si oboseala isi spunea cuvantul, doream sa ajung mai repede la hotel. Am stat destul de mult in gara orasului Hunedoara sa vina un om de la societatea cu care urma sa fac un training.
Suna telefonul mobil.
- Domnul M ?
- Da eu sunt !
- Scuzati-ma sunt D si trebuia sa va iau de la gara, dar maisna ma lasat in pana, am rezolvat-o si ma indrept catre dumneavoastra, unde va aflati exact?
- Sunt in fata garii si sunt imbracat cu….
- In 10 minute sunt la dvs.
Imi aprind o tigare, trag doua fumuri din ea, si ma simt mai bine, mai uit de stropii marunti si reci ce cad peste  oras . Nu am apuct sa sting tigarea ca o Dacia crem se apropie de treptele garii. Din ea cobaoara un pusti dragut si se intrepta spre mine.
- Ma scuza-ti de intarziere, dar nu aveam numarul dvs si pana l-am obtinut a trecut ceva.
- Poftiti in maisna !
Ma urc in masina cu geamurile aburite, de abia putea-I zari ceva dincolo de ele. Facem prezentarile si constat ca erea unul din oamenii cu care urma sa fac un training. Un tanar maruntel , saten deschis catre blond, ochii albastrii si niste obraji plinuti de-ti venea sa musti dine ei. Ajungem in zona central a orasului si tragem in parcarea hotelului. Un hotel cochet cu patru etaje. Mergem la receptive si-mi iau camera rezervata. D. intreba daca camera este incalzita si cu apa calda. Receptionera confirma ca, conditiile sunt foarte bune.

Intram in camera, aprind lumina si descoper o camera frumoasa si foarte aerisita. Ma indrept catre fereastra, care erea larg deschisa, si o inchid. D. sesizeaza ca tremor si merge in baie, unde da drumul la dush sa vina apa calda.
Este déjà ora 22:00 si D. ma intreba daca doresc sa manac o pizza, ii confirm din cap ca da, si el iese din camera. Numai bine sa fac si eu un dush fierbinte. Intru in baia cu un abur fierbinte, ma dezbrac si intru sub apa calda. Imi erea bine. Simteam ca ma relaxez.
Ies din dush, gol si imi scot din bagaje prosopul spre a ma sterge, usa de la camera se deschide si D. intra cu doua pizza si o sacosa plina .
- Cum a fost apa ?
- Foarte buna ! ii raspund
- Ma bucur la noi in oras sunt probleme cu apa calda si caldura.
- Daca vrei, stiind ca si el nu a fost prea ferit de picaturile de ploaie stand pe langa masina, intra si fa si tu dush !
- Nu vreau sa va deranjez !
- Stai linistit, si te rog mult sa-mi vorbesti la persoana a doua !
- Ok, indraznesc pentru ca sunt murdar de la masina si ud .
- Te rog frumos esti invitatul meu. Te astept sa mancam inpreuna.
Intra in dush si lasa usa intredeschisa unde isi arunca hainele pe hol. Eu ma indept catre fereastra si constat ca, calaoriferele frig. Ma duc si iau hainele lui D de pe jos si le pun pe calorifer. In zece minute iese si D afara cu prosopul dejur inprejurul corpului.
- Multumesc de ajutor, hainele sunt ude rau de tot, si chilotii sunt uzii, i-am pus in baie pe calorifer.
- Te rog ia acest trening pe tine, sa nu racesti.
- Nu este cazul !
- Insist, si de acum suntem déjà amici, si nu ai de ce sa te rushinezi, ok?
- Multumesc
Dau drumul la televizor si incepem sa mancam, bem cate o bere si aprindem o tigare. Am aflat mai multe despre viata din oras, despre omul de langa mine. Era un baiat foarte sarmand si delicat, o placer sa stai langa el sis a-I asculti limbajul de ardeal. Ma uit la ochii lui albastri si parca ii vad sufletul candid si plin de viata. Sa fie de la bere, nu stiu, dar cert ca si lui ii place sa ste in preajma mea.
- Ce traziu s-a facut !!!
- De ce te grabesti ?
- Pai nu vreau sa te deranjez, si esti oboist, poate vrei sa dormi ?
- D stai linistit, daca vrei poti sa ramai cu mine este déjà 1 noapte, plus ca hainele inca nu sau uscat.
- Nu are nimic, le iau asa pe mine, ca oricum nu mai sunt asa de ude.
- Te rog, nu ma deranjezi de loc, poti ramane, si chiar mi-ar face placere sa am cu cine vorbi si eu.
- Ok
Ne asezam in paturi, si fumam din tigare, barfeam de una de alta, nu stiu cand am adormit. Pe la vreo 4 dimineata ma trezesc de sete si caut prin camera sticla de apa care am avut-o pe tren, D dormea in chiloti si develit, se lasase destul de racoare in camera, calariferele dadeau putina caldura. Ma apropii de D si-l invelesc, il simt ca-I este bine si se relaxeaza. Ma bag in patul meu, si fac un barrr !!! de recele cearsafului, imi pun paturica in cap si ma intorc cu fata la perete incercand sad au de caldura pe care o lasase-m cand am iesit din pat. Nu-mi mai venea somnul, si oparca imi erea frig si mai mult. D. se ridica din pat si se duce la baie. Aud apa curgand, pizza a fost destul de picanta si sarata. Se reintoarce in pat.
- Astia au oprit caldura !?!
- Da- raspund
- Sa lasat frig !
- Da si eu clantan de frig, si lenjeria asta parca este de table ca nu se muleaza pe corp !
- Pot sa vin langa tine- ma intreba D. Mai castigam o gigacalorie !
- Te rog !
Ii fac loc langa mine, da erea fierbinte, si matasos. Simteam caldura trupului si o furnicatura pe sira spinarii cand ma atins cu pieptul. Hmmm !!! O senzatie placuta si excitanta. Imi iesise dinastia din chilot sis a intarise enorm. Ma intorc cu fata mai spre pat sa nu se sesizeze ca puta nu mai are loc in chilot. Cand ma intorc simt ca si puta lui este tare. El pune mana peste mine si ma ia in brate, aproape ca ma strange. WooW !!! exclam, ce bine este , esti foarte cald- ii spun eu cu vocea inabusita de placer si de emotie.
- Imi este frig la spate ! Imi spune el
Ma inrosisem tot, noroc ca nu erea nici un pic de lumina in zona capului, cum sa-l iau eu in brate cu un cocos asa de tare. Nu am ce face, ma intorc cu fata spre el, si aprpoape il lovesc cu puta peste puta lui. Intoarce-te ii spun, si se intoarce, il iau in brate, puta se lipise de fundul lui, el se impinge mai mult in mine, incet parca vroia sa se lipeasca de tot de mine, eu incercam sa indepartez p… de fundul lui, imi erea o rusine de muream. Simt mana lui ca intra in chilotii mei. Fierbeam de emotie…clocoteam… nu mai puteam respira de extitare. O luase déjà in mana, se intarea profund cu inclestarea mainii lui pe ea. Nu am cuvinte sa descriu placerea pe care o aveam. Ii pun si eu mana pe a lui, erea super tare si groasa, inabusita de un par fin. Doamne ce placere!!! Se indreapta cu fata catre mine si ma saruta pe buze, cum de lea gasit in bezna aceea din camera, ma topeam de emotie.
- Ce cald s-a facut – ii spun eu ragusit de emotii
- DA ! Sa facut cald si bine, iar trupul tau este foarte placut !
Nu-mi gaseam cuvintele, nu stiam ce sa spun, mainile se jucau cum puteau la fiecare si alinta, madularul celuilalt, o umezire aparuse la ambele p… D revin cu buzle peste buzele mele, si le accept cu multa placer, imi dadeau aripi, ma facea sa zbor in alt taram. Buzele lui coboara peste gat, si-l saruta lent si fin, nu se grabeste, coordoneaza perfect miscarile il simt ca stie exact ce doreste, se apropie de sfarc, il ia in gura si-l alinta cu varful limbii, coboara cu acelasi varf de limba lipit de pielea mea si ajunge la buric. Trag un geamat tare, si el accentueaza plimbatul limbii in jurul buricului. Gasise un punct forte si specula la maxim. Se desprinde cu limba de zona obilicala, si simt buzele cum ma ating la nivelul elasticului de la chilot, Doamne !!! ii da jos cu dintii !!!! Wooow !! ce placut, ceva ma face sa imi ridic fundul de pe pat, sa-l ajut in munca pe care o depune. Doamne !!! Nu vreau asta !!! Corpul nu imi mai asculta creerul ? D imi saruta picioarele, si urca incet de la genunchi inspre bazin, mana continuie sa ma freamate, il strang cu putere de puta, woooow !!! imi atinge coa… cu buzele !!! Ce placere nebuna ! Mai sa-mi dau drumul de placer. Parca simte acest lucru si imi ia pu… in gura, pe toata, o aspira, ma incordez ma maxim. Il indepartez cu mana incet, VINE !!!! de abia apuc sa o scot afara din gura lui ca si explodez pe fata lui si se prelinge pe buzele care a sarutat-o !!!! O ia din nou in gura si asteapta sa termin in gura lui !!! Mana mea era uda de ejacularea lui.
- Mi-am dat drumul odata cu tine !!!
- Multumesc – ii spun
- Eu iti multumesc – imi doream de mult sa o fac cu un barbat, si am abuzat de tine.
- Stai linistit, ma bucur ca ai avut curajul sa o faci .
- Imi este rusine de ce am facut – sune el, vadit rusinat .
- D , prietene, nu ai de ce a fost cea mai frumoasa noapte din viata mea, nu credeam ca este ceva mai frumos decat sex cu fetele. Dar descopar ca sunt multe taine pe pamant.
- Eu am mai facut cate o laba cu cate un vecin, si doream sa fac un sex oral cu un barbat. Mi-ai placut si am abuzat de bunatatea ta si da feptul ca am un loc linistit. In momentul cand m-am apropiat de pielea ta m-am excitat foarte rau…si am mers mai departe….
Povestea continua….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu